قهرمانی آزادکاران جوان ایران در آسیا ترابی نیم فصل سرباز می‌شود؟ حضور پولادگر در اردوی تیم ملی تکواندو توافق وینگر سابق چلسی با استقلال بادامکی: گل گهر جواب ما را نمی‌دهد ورزشکاران مشمول باید به تیم‌های نظامی بروند داستان ستاره‌های فوتبال حاضر در المپیک امیر حسینی به دنبال فعالیت در حاشیه شهر مشهد روایت سفر پرماجرای زوج بسکتبالیست مشهدی به لبنان برنامه کامل بازی‌های استقلال در فصل فوتبالی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ پرسپولیس برای جذب اخبار هر کاری می‌کند برنامه کامل بازی‌های پرسپولیس در لیگ برتر ۱۴۰۳-۱۴۰۴ زمان بازی استقلال و پرسپولیس مشخص شد چه کسانی در پرونده فساد فوتبال احضار و دستگیر شدند؟ مدیرعامل پیشین باشگاه شمس آذر قزوین آزاد شد (۲ مرداد ۱۴۰۳) آقای گل لیگ برتر هم بازی مهدی قایدی| تشکیل یک زوج جذاب ایرانی در امارات سید مهدی رحمتی سرمربی هوادار شد وینگر برزیلی در راه تبریز؟ کسب مقام سوم لیگ برتر شمشیربازی کشور توسط دختران خراسانی
سرخط خبرها

محرومیت استقلال تایید شد| هفته اول درغیاب بازیکنان جدید!

  • کد خبر: ۱۷۶۵۴۳
  • ۰۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۴
محرومیت استقلال تایید شد| هفته اول درغیاب بازیکنان جدید!
باشگاه استقلال در هفته اول لیگ بیست و سوم قادر به استفاده از بازیکنان جدید خود نیست.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، باشگاه استقلال در هفته اول لیگ برتر حق استفاده از معدود بازیکنان جدیدی که به خدمت گرفته را ندارد. دلیل این موضوع ارسال نشدن اسناد و مدارکی است که سازمان لیگ از باشگاه استقلال خواسته است.  

باشگاه استقلال البته فرصت و زمان کافی را در اختیار داشته تا اسناد ومدارک خواسته شده از سوی سازمان لیگ را ارسال کند. سازمان لیگ چندی پیش به همه تیم‌ها ابلاغ کرده بود که سقف بودجه خود را اعلام کنید، اما فقط باشگاه استقلال به این درخواست بی توجهی کرد و نامه‌ای به سازمان لیگ نفرستاد.


به همین دلیل باشگاه استقلال تا زمانی که نامه خواسته شده از سوی سازمان لیگ را ارسال نکند و اسناد و مدارک خواسته شده را در اختیار سازمان لیگ قرار ندهد، قادر به استفاده از بازیکنان جدید خود نیست.

جواد نکونام قصد داشت در هفته اول لیگ برتر دست کم از آرمین سهرابیان بهره بگیرد. با توجه به مصدومیت مهرداد محمدی استفاده از این بازیکن غیر ممکن است، اما سهرابیان می‌توانست در ترکیب دفاعی استقلال قرار بگیرد، اما حالا اوضاع استقلال به حدی پیچیده شده که از این بازیکن هم نمی‌تواند بهره بگیرد، چون مدیریت این باشگاه نسبت به درخواست‌های سازمان لیگ بی توجه بوده است.  

به این ترتیب استقلال درهفته اول و دربازی با صنعت نفت آبادان با ترکیب همیشگی خود به میدان خواهد رفت و از بازیکنانی بهره خواهد گرفت که فصل پیش در ترکیب این تیم حضور داشته‌اند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->